Det har inte varit helt lätt att aktivera det nya gruppavtalet med Com Hem eftersom vi fått felaktiga uppgifter från början. Här kommer de riktiga:

1. Ring till Com Hem på 08-553 633 62 senast en vecka innan den 1 november då avtalet börjar gälla. På det här numret sitter tre personer som bara arbetar med gruppavtal. Telefontiderna är vardagar kl 8.30 till 17.00 med lunchstängt mellan kl 12-13.

2. I samtalet uppger du dina personuppgifter, adress med lägenhetsnummer, din mejladress och att det gäller Hagaborgs bostadsrättsförening.

3. För allmänna frågor kring Com Hems produkter går det att ringa till Com Hems kundservice på 90 222. Öppettiderna är vardagar kl 08-19 och helgdagar kl 09-18.

I gruppavtalet ingår:

1. TV med samma kanaler som vi har idag (se högerspalten under Bra att veta –> TV, Bredband och Telefoni)

2. Bredband på 100 Mb

3. Com Hems telefonitjänst bas

4. Router för bredband och telefoni

Som medlem ingår de här tjänsterna i bostadsavgiften till föreningen. Vill du beställa större paket, fler tv-kanaler, snabbare bredband etc, utöver gruppavtalet får du en uppgraderingsrabatt på 300 kronor.

Har du fått konstiga avtal eller fakturor efter kontakt med telefonförsäljare, ring Com Hems kundtjänst och åberopa ångertiden alternativt mejla på styrelsen@brfhagaborg.se och berätta om dina problem.

Comments are closed.

Post Navigation