Felanmälan ska alltid i första hand göras till vår nya e-post felanmalan@brfhagaborg.se eller lämna ett meddelande på telefon 054 18 49 71
Vid akuta ärenden på helger eller efter kl.17, ring HSB Service på telefon 054 19 84 10. Samtalet kopplas då till Larmcentralen som i sin tur kontaktar HSB Jouren.
Tänk på att du som bostadsrättsinnehavare ansvarar för ett visst underhåll i din lägenhet. Detta regleras genom bostadsrättsföreningens stadgar som du hittar här på hemsidan (se Underhallsansvar_br.)
Vissa tjänster som du beställer och som du borde ha åtgärdat själv faktureras dig. Det kan gälla enklare stopp i avloppet som kan åtgärdas med till exempel en vaskrensare, byte av proppar, missljud i ventilationen som sitter över fönstren vilket kan bero på att filtret är dåligt rengjort med mera. Som bostadsrättshavare har du ett stort ansvar för att sköta lägenheten så att skador inte uppkommer.
Om det är något du funderar på, mejla styrelsen@brfhagaborg.se eller ring på vicevärdens telefontider tisdagar och torsdagar kl.15.00-17.00. Expedition är öppen första måndagen i varje månad, kl. 19-20